مشکل هاله روی صفحه تلویزیون اسنوا + راه حل

فهرست مطالب

تصور کنید در یک روز تعطیل در خانه نشسته‌اید و حوصله‌تان سر رفته است. به سمت کنترل تلویزیون می‌روید تا تلویزیون را روشن کرده و بتوانید کمی خود را مشغول کنید. اما ناگهان می‌بینید نقاط یا خطوط نورانی روی صفحه تلویزیون اسنوا شما ایجاد شده است. بهتر است در این مواقع مقاومت نکنید و کار به تعویق نیندازید. سریعاً با یک متخصص تماس حاصل کنید. خدمت پلاس اینجاست تا در صورت بروز مشکل، سریعاً مشاوره‌های لازم را به شما ارائه دهد.

مشکل هاله روی صفحه تلویزیون اسنوا + راه‌حل

یکی از مشکلات عمده‌ای که معمولاً به دلیل آن با ما برای تعمیر تلویزیون اسنوا در منزل تماس حاصل می‌کنید، مشکل ایجاد هاله روی صفحه تلویزیون اسنوا است. این مشکل از آن دسته مشکلاتی است که اگر با پیگیری زودهنگام شما همراه باشد، امکان تعمیرشدن تلویزیون بالاتر می‌رود. در این مقاله به بررسی دلایل مشکل خطوط نورانی روی صفحه تلویزیون اسنوا پرداخته و راه‌حل‌هایی برای آن ارائه می‌دهیم:

۱- پیکسل سوختگی یا پیکسل مردگی تلویزیون اسنوا

یکی از دلایل ایجاد هاله روی صفحه تلویزیون اسنوا، می‌تواند پیکسل مردگی باشد. تلویزیون‌های ال‌سی‌دی و ال‌ای‌دی از میلیون‌ها پیکسل یا نقطه تشکیل شده‌اند که هدف اصلی آن‌ها روشن‌شدن و ایجاد تصویر روی صفحه‌نمایش تلویزیون است. حالا فکر کنید یکی از این پیکسل‌ها طی یک سری فرایندها مثل ضربه، فشار یا برق دچار مشکل شده است و تصویر را به‌درستی نمی‌تواند به نمایش بگذارد. در این صورت نقاطی نورانی یا سیاه رنگ روی صفحه تلویزیون شما ایجاد می‌شود که ممکن روی مخ شما برود!

نقاط نورانی روی صفحه تلویزیون اسنوا

برای حل این مشکل، نیاز به تعویض پنل تلویزیون اسنوا وجود دارد که با توجه به قیمت بالا بهتر است که با تلویزیون با نقاط کوچک بدون تصویر، کنار آمده و از آن به همان صورت استفاده کنیم. راهکار تعمیراتی خاصی برای مشکل ایجاد نقطه روی صفحه تلویزیون اسنوا وجود ندارد ولی گاها پیش آمده که بعد از استفاده طولانی مدت نقاط به خودی خود از بین رفته‌اند ولی روی آن حسابی نمی‌توان باز کرد.

۲- ایراد رفلکتور تلویزیون اسنوا

ایراد بازتاب دهنده نور یا همان رفلکتور (Reflector) می‌تواند یکی دیگر از دلایل ایجاد خطوط نورانی روی تلویزیون اسنوا باشد. گاهی اوقات مشاهده می‌کنید که در تلویزیون اسنوا شما خطوطی با درخشندگی بیشتر نسبت به سایر نقاط وجود دارد و باعث می‌شود یکنواختی نور در تلویزیون شما رعایت نشود.
در چنین مواقعی ممکن است رفلکتور تلویزیون شما بر اساس سوختن یکی از ال‌ای‌دی‌های بک لایت (که پایین در مورد آن صحبت خواهیم کرد) یا حتی شرایط محیطی که در آن قرار گرفته است، گرم و خنک شده و این امر باعث انبساط و انقباض این لایه نازک پلاستیکی شود و کم‌کم ترک روی صفحه ایجاد گردد. در صورتی که روی این صفحه ترکی باشد، مقدار نور خروجی از آن بیشتر از سایر نقاط است که باعث ایجاد خطوط سفید روی تصویر تلویزیون اسنوا خواهد شد.
برای حل این مشکل می‌توانید سریعاً با کارشناسان خدمت پلاس با شماره ۰۹۱۱۱۴۶۲۳۱۰ تماس گرفته یا از طریق فرم درخواست تکنسین با ما در ارتباط باشید تا سریعاً تکنسین‌های مجرب ما برای تعمیر تلویزیون شما در رشت اقدام نمایند.
ناگفته نماند، اگر در صورت بروز مشکل ایجاد هاله روی صفحه تلویزیون اسنوا، همچنان با تلویزیون کار کنید، ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری به پنل تلویزیون شما وارد کند.

۳- ایراد بک لایت تلویزیون اسنوا

یکی از متداول‌ترین دلایل ایجاد هاله سفید روی صفحه تلویزیون اسنوا، ایراد بک لایت است. چراغ‌های ال‌ای‌دی زیادی پشت پنل تلویزیون قرار دارند که نور به رفلکتور و سپس به پنل می‌تابانند. اگر هر کدام از این چراغ‌ها به هر دلیلی بسوزند، می‌توانند دلیل ایجاد یک هاله روی صفحه تلویزیون شما شوند.

خطوط نورانی روی صفحه تلویزیون اسنوا
حتی ممکن است با ایجاد اتصال در تلویزیون، در صورتی که رسیدگی از سمت شما صورت نگیرد به سایر قطعات تلویزیون نیز آسیب وارد شود. برای تعمیر بک لایت تلویزیون اسنوا کافی است با ما تماس حاصل کنید تا تکنسین‌های مجرب ما در سریع‌ترین زمان ممکن تلویزیون شما را بازدید و مشکلات تلویزیون را رفع کنند. لازم به ذکر است تمامی خدمات ما با گارانتی معتبر خدمت پلاس همراه است تا نگرانی برای شما باقی نگذارد.
در این مقاله در مورد مشکلات عمده‌ای که می‌توانند باعث ایجاد نقاط سفید روی صفحه تلویزیون اسنوا بشنود، صحبت کردیم. در صورتی که نیاز به توضیحات بیشتر وجود دارد، کافی است با ما تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *