تعمیر تلویزیون اسنوا در رشت

تعمیر تلویزیون اسنوا در رشت

تلویزیون. وسیله‌ای که در ابتدا مانند یک جادو بود و هم اکنون برای هر خانه از نان شب واجب تر است! امروزه برندهای داخلی و خارجی زیادی برای تولید تلویزیون در تلاش هستند تا تلویزیون‌های باکیفیت و مقرون به صرفه در خانه‌های شما جای گیرد. یکی از معتبرترین برندهای تلویزیون حاضر در ایران، اسنوا می‌باشد که تولید تلویزیون یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های شرکت اسنوا می‌باشد. 

خدمت پلاس، مفتخر است تا خدمات تعمیر تلویزیون اسنوا در رشت برای گیلانیان عزیز انجام دهد تا در سریع ترین زمان ممکن برای مشتریان خود انجام دهد.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در رشت توسط خدمت پلاس، با گارانتی ارائه شده توسط این مجموعه صورت می‌گیرد تا مشتریان از بابت خدمت تعمیر تلویزیون اسنوا، خیالشان آسوده باشد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا در رشت

تمامی تلویزیون‌ها، وارداتی یا داخلی، نیاز به پشتیبانی خوب در زمینه تعمیرات و نگهداری دارند. خدمت پلاس، به عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا در رشت و با بهره‌گیری از تکنسین‌های مجرب، ۷ روز هفته منتظر تماس شماست تا راهنمایی های لازم را در زمینه تعمیرات و برای حل مشکلات شما، ارائه دهد تا ذره‌ای آب در دلتان تکان نخورد.

خدمت پلاس، تنها نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا در رشت نیست اما این اطمینان را به شما می‌دهیم که تجربه‌ی خوبی از خدمات ما برای باقی خواهد ماند!

تعمیر تلویزیون اسنوا در منزل

یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین قسمت‌ها در تعمیرات تلویزیون اسنوا در رشت، انتقال تلویزیون به محل برای انجام خدمات تعمیر است. زیرا در این مرحله کوچکترین ضربه و فشار ممکن است به قیمت جان پنل تلویزیون شما تمام شود و خسارت جبران ناپذیری به شما وارد نماید. مجموعه خدمت پلاس، با هدف جلوگیری از وارد شدن خسارت به مشتریان و آسوده بودن خاطر آنها، تمامی امور تعمیر تلویزیون اسنوا در منزل انجام می‌دهد تا کمترین جابجایی اتفاق افتاده و همچنین یک کارشناس مجرب در زمان جابجایی در محل حاضر است تا نسبت به اتفاق افتادن حوادث هوشیارتر باشد.

رفع مشکلات تلویزیون اسنوا در رشت

بسیاری از مشکلاتی که برای تلویزیون‌های اسنوا پیش می‌آید، در گام اول توسط خود شما قابل حل می‌باشد. ما به عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا در رشت، این وظیفه بر دوش داریم تا از اغلب مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون اسنوا شما پیش بیاید، شما را آگاه کرده و آموزش‌های اولیه برای حل این مشکلات را به شما بدهیم. در زیر به برخی از مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون شما پیش بیاید، پرداخته ایم:

۱- نورانی شدن یا تاریک شدن قسمتی از تصویر در تلویزیون های اسنوا:

یکی از مشکلات رایجی که پس از مدتی استفاده از تلویزیون‌های اسنوا برای شما ممکن است پیش بیاید، ایجاد نقاط نورانی روی صفحه تلویزیون اسنوا است. این مشکل اغلب از روی خرابی بک لایت تلویزیون اسنوا میباشد. نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا در رشت به شما پیشنهاد می‌دهد که در صورت مشاهده چنین موضوعی، با واحد پشتیبانی خدمت پلاس ارتباط برقرار کرده و مشکل را با آنها در میان بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن تکنسین برای تعمیر بک لایت  تلویزیون اسنوا در منزل با شما تماس حاصل نماید.

۲- قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون اسنوا بعد از مدتی روشن بودن:

گاهی اوقات پیش آمده است که تلویزیون اسنوا شما بعد مدتی کارکرد، خاموش می‌شود و یا تصویر قطع و وصل می‌شود. در چنین مواقعی ابتدا از سلامت کابل و اتصالات تلویزیون خود مطمئن شوید و سپس محافظ برق خود را بررسی کنید. در صورتی که اتصالات و محافظ در وضعیت سالم بودند ولی مشکل شما همچنان پابرجا بود، نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا در رشت، خدمت پلاس، به شما پیشنهاد می‌کند با پشتیبان‌های مرکز تماس حاصل کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

۳- قطع شدن صدا در تلویزیون اسنوا:

قطع شدن صدا در تلویزیون اسنوا میتواند چندین دلیل داشته باشد. در ابتدا بهتر است کنترل تلویزیون خود را چک کنید تا اشتباها دستتان به دکمه ‌ بی‌صدا (یا mute) نخورده باشد. اگر مشکل حل نشد، ایراد سخت افزاری می‌باشد که ممکن است مربوط به قطعه اسپیکر یا در تلویزیون یا مربوط به مین برد تلویزیون اسنوا باشد. در این حالت نیز، نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا در رشت، آماده خدمت رسانی به شماست.

۴- تلویزیون اسنوا صدا دارد ولی تصویر ندارد:

یکی از مشکلات رایجی که برای تلویزیون‌ها پیش می‌آید، تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد. این مشکل اغلب به دلیل خرابی بک لایت تلویزیون اسنوا می‌باشد که برای تعمیر بک لایت تلویزیون اسنوا در رشت، می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. لازم به ذکر است تمامی خدمت تعمیر تلویزیون اسنوا در منزل انجام می‌شود.

۵- چشمک زدن پاور تلویزیون اسنوا:

گاهی اوقات متوجه می‌شوید که بعد از زدن دکمه پاور روی کنترل تلویزیون، نشانگر پاور روی دستگاه شما شروع به چشمک زدن می‌کند. این مشکل اغلب به دلیل خرابی قطعه پاور دستگاه پیش می‌آید که قابل تعویض و حل کردن بوده که برای تعمیرات تلویزیون اسنوا در رشت می‌توانید با شماره نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا در رشت یعنی ۰۹۱۱۱۴۶۲۳۱۰ تماس حاصل نمایید.

۶- کشیده شدن ارتفاع تصویر در تلویزیون‌های اسنوا:

گاهی اوقات مشاهده می‌کنید که ارتفاع یا طول تصویر در تلویزیون‌های اسنوا بیش از حد شده است و از کادر تلویزیون بیرون زده است. به صورتی‌ که نمی‌توانید کل تصویر پخش شده از تلویزیون را به درستی ببینید. در این حالت ابتدا می‌بایست تنظیمات مربوط به بخش تصویر در تلویزیون را بازنشانی کنید تا در صورتی که تنظیمات آن دچار تغییر شده باشد، حل شود. اما اگر مشکل همچنان پابرجا بود، برای تعمیرات تلویزیون اسنوا در رشت، با کارشناسان ما مشورت کنید. در این حالت ایراد دستگاه معمولا مربوط به خرابی خاذن‌های روی برد و یا خرابی آي سی ورتیکال (ic vertical) می‌باشد.

در بالا به برخی از مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون شما، پیش بیاید اشاره کردیم. در به مشکل دیگری برخوردید، می‌توانید از طریق صفحه درخواست تکنسین ویا شماره تماس ۰۹۱۱۱۴۶۲۳۱۰ در هفت روز هفته با ما در تماس باشید تا مشاوره ‌های لازم را دریافت کنید. همچنین می‌توانید از طریق مجله خدمت پلاس، به مقالات روز درباره مشکلات تلویزیون مراجعه کرده و راه حل مشکلات خود را به سادگی پیدا کنید.

هزینه تعمیر تلویزیون اسنوا در رشت

یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان در زمینه تعمیرات تلویزیون اسنوا در رشت، قیمت تمام شده تعمیر تلویزیون اسنوا در منزل میباشد. خدمت پلاس سعی کرده در این زمینه تمامی دغدغه های شما را در نظر گرفته و قیمت حدودی تعمیرات قطعات تلویزیون اسنوا در رشت را به اطلاع شما برساند. لازم به ذکر است خدمات تعمیر تلویزیون اسنوا در منزل صورت می‌گیرد.

[table id=1 /]

مجموعه خدمت پلاس با فعالیت بیش از سه دهه در شهر رشت و استان گیلان، یکی از حرفه‌ای ترین ها در زمینه تعمیرات تلویزیون شماست.

 خدمت پلاس، برای تمامی قطعات تعویض شده یک سال گارانتی و برای خدماتی که در زمینه تعمیرات به شما ارائه میدهد، بین سه ماه تا یک سال تضمین میدهد. علاوه بر این، پشتیبانی خدمت پلاس، همواره با شما در تماس هستند تا در صورت وجود مشکل، در سریع ترین زمان ممکن آن‌را حل کنند.

در صورت برقراری تماس با ما، تکنسین های ما در کمتر از ۱۲ ساعت به محل مراجعه کرده و نسبت به تعمیر دستگاه اقدام می‌کنند. متاسفانه زمان دقیقی برای تعمیر دستگاه نمیتوان تعیین کرد، ولی ما این قول را به شما میدهیم که در سریع ترین زمان ممکن دستگاه را صحیح و سالم به شما تحویل دهیم.
برای آسودگی شما و سختی حمل و نقل تلویزیون، تمامی خدمات ما در منزل صورت می‌گیرد.
ثبت درخواست در خدمت پلاس رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
نمایندگی تلویزیون ال جی در رشت

فرم درخواست تکنسین

"*" indicates required fields

*