تعمیر تلویزیون ال جی در رشت - خدمت پلاس

تعمیر تلویزیون ال جی در رشت

تلویزیون جزء اصلی‌ترین وسایل در منزل همگی ماست. بطوریکه می‌توان گفت همدم همیشگی شما در جمع‌های خانوادگی و دوستانه یا تنهایی می‌باشد. اگر به هر دلیلی تلویزیون در خانه خاموش باشد، یکی از مهم‌ترین سرگرمی‌های خود را از دست داده‌ایم. تعمیر تلویزیون ال جی در رشت، یکی از خدماتی است که به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که تلویزیون خانه شما همیشه روشن و دلتان خوش باشد.

خدمت پلاس، به عنوان نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در رشت، با استفاده از دانش روز و با قرار دادن آسودگی خاطر مشتری و سرعت عمل بالا به عنوان هدف سازمانی خود، همواره از نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در رشت است، که گارانتی بر روی خدمات خود به مشتری قرار داده و با پشتیبانی ۲۴ ساعته همواره به دنبال جلب رضایت و آسودگی مشتری خود می‌باشد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در رشت

یکی از مهم‌ترین مسائلی که شما با آن در هنگام تعمیر تلویزیون ال جی در رشت روبرو خواهید شد، تعمیرکار تلویزیون ال جی در رشت می‌باشد. دانش و مهارت تعمیرکار تلویزیون ال جی و همچنین استفاده‌ از روش‌ها وابزارهای بروز، از مهم‌ترین نکاتی است که باید همه‌ی افراد تعمیرکار تلویزیون ال جی، به آن آشنا باشند.

 ما این تضمین را به شما می‌دهمی که بهترین افراد تعمیرکار تلویزیون ال جی در رشت را دور هم جمع کرده ‌ایم، تا بتوانیم مشکلات شما را به بهترین نحو حل کرده و خیالتان را بابت مشکلات تلویزیون خانه‌تان راحت کنیم.

تعمیرکار تلویزیون ال جی در رشت

علت خرابی تلویزیون ال جی

خرابی تلویزیون ال جی می‌تواند دلیل متعددی داشته باشد. ضربه‌ای که فرزندتان با توپ به تلویزیون وارد کرده؛ رطوبتی که به دلیل محیط مرطوب محل زندگی شما به برد تلویزیون نفوذ کرده، یک اتصال کوتاه و یا حتی قطعی یک سیم بسیار نازک و هزاران هزار دلیل دیگر که در نهایت موجب خاموشی تلویزیون شما می‌شود. 

برای حل تمامی این مشکلات، ما به عنوان نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در رشت، همواره در کنار شما هستیم تا با حضور تکنسین‌های خود به صورت حضوری یا مشاوره از طریق مشاوران بصورت تلفنی، علت خرابی تلویزیون شما را پیدا کرده و آن را رفع کنیم. با توجه به تجربه‌ی ما در تعمیرات تلویزیون ال جی در رشت، عمده دلایل خرابی تلویزیون‌های ال جی به شرح زیر می‌باشد:

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی در رشت

تعویض بک لایت تلویزیون ال جی در رشت

تلویزیون های ال جی، اغلب در ولتاژ ۱.۸-۵.۲ ولت کار می‌کنند اما مداری که وظیفه‌ی تغذیه بک لایت تلویزیون ال جی را دارد، در بازه ۱۵ تا ۲۰ ولت برق‌رسانی میشود. این تفاوت در ولتاژ باعث می‌شود، بک لایت در معرض آسیب از طریق اتصال کوتاه، رطوبت و دلایل دیگر باشد.

 برای تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی در رشت، بهتر است با تعمیرگاه تلویزیون ال جی در رشت یعنی خدمت پلاس، تماس بگیرید تا با ارائه تعمیرکار تلویزیون ال جی ماهر در رشت و همچنین تعمیر تلویزیون ال جی در منزل رشت، برای آسودگی شما به رفع مشکلات تلویزیون شما در منزل خودتان بپردازند.

تعمیر مشکل روشن نشدن تلویزیون ال جی در رشت

روشن نشدن تلویزیون ال جی، از رایج ترین مشکلاتی است که شما به آن برخورد می‌کنید. در زیر مهم‌ترین و رایج‌ترین اشکال این مشکل را بیان می‌کنیم:
۱)تلویزیون ال جی روشن نمیشود: گاهی اوقات تلویزیون الجی به کلی روشن نمی‌شود! در این موارد ابتدا وصل بودن تلویزیون به برق و سالم بودن کابل برق را بررسی کنید. گاهی اوقات همین دلیل ساده باعث روشن نشدن تلویزیون ال جی می‌شود. اما اگر دیدید تلویزیون بر روی لوگوی ال جی متوقف می‌شود، بهتر است کار را به کاردان سپرده و بهترین تعمیرکاران تلویزیون ال جی در رشت را از خدمت پلاس بخواهید.
۲)چشمک زدن چراغ پاور و روشن نشدن تلویزیون های ال جی: اگر با این مشکل مواجه شدید، اگر از اتصال تلویزیون به برق مطمئن هستید، احتمالا تلویزیون شما هنگ کرده است و نیاز به ریست کردن دارد. خدمت پلاس، به عنوان نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در رشت می‌تواند برای حل این مشکل، همراه شما باشد. کافی است برای درخواست تعمیر تلویزیون ال جی در رشت با ما تماس بگیرید.
۳)تعمیر تلویزیون ال جی که روشن و خاموش می‌شود: بعضی اوقات پیش می‌آید که به محض روشن شدن تلویزیون، لوگوی ال جی نمایش داده شده و دستگاه بلافاصله خاموش می‌شود که اصطلاحا دستگاه ریبوت می‌شود. در این مواقع بهتر است که تلویزیون را از برق بکشید و سریعا به یک تعمیرکار تلویزیون ال جی در رشت تماس بگیرید تا به داد شما برسید.
گاهی اوقات این مشکل می‌تواند مربوط به تایمر خودکار تلویزیون شما و یا خرابی کنترل تلویزیون ال جی باشد. اما معمولا این مشکل مربوط به مین برد تلویزیون شما و یا حتی مشکلات نرم‌افزاری است. در هر صورت یک متخصص خوب می‌تواند خیلی سریع منبع مشکل را تشخیص داده و تعمیر تلویزیون ال جی در منزل رشت را شروع کند.

جهت مشاوره و درخواست تکنسین از نمایندگی تعمیرتلویزیون ال جی در رشت، با ما در ارتباط باشد.

تعمیر صفحه تلویزیون ال جی در رشت

اختلالات در صفحه تلویزیون ال جی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد به شکل‌های مختلفی نمایان شود. به‌ طور کلی، وظیفه‌ی نمایش تصویر در تلویزیون به عهده پنل تلویزیون یا ماژول تلویزیون می‌باشد که از قضا گران‌ترین قطعه در تلویزیون است که اگر با ضربه یا رطوبت و.. دچار خرابی شود، تعویض آن هزینه‌ی بسیار بالایی برای مشتری دارد.

 البته در بعضی موارد تعمیر صفحه تلویزیون ال جی در رشت هم قابل انجام است و نیاز به تعویض نیست. اما نیاز به تعمیرکار ماهر تلویزیون ال جی در رشت دارد. با توجه به تجربه‌ی تکنسین‌های ما، مشکلاتی که به تعمیر صفحه تلویزیون ال جی در رشت منتهی می‌شوند، به شرح زیر هستند:
۱)تلویزیون ال جی صدا دارد ولی تصویر ندارد: معمولا این مشکل به دو دلیل ایراد در پنل تلویزیون و یا خرابی بک لایت پیش می‌آید که در هر دو صورت تماس با نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در رشت به شما پیشنهاد می‌شود.
۲)تصویر تلویزیون ال جی کیفیت ندارد یا کیفیت آن پایین است: احتمالا در کشور ما معمولا این مشکل برایتان زیاد پیش آمده است اما جای نگرانی ندارد. این مشکل عموما به‌ دلیل پایین بودن کیفیت سیگنال ارسالی از صدا و سیما و یا حتی ویدیو گذاشته توسط پلیرها یا فلش، می‌باشد که برای مشکل اول می‌توانید مجدد شبکه‌یابی انجام دهید و شبکه هایتان را بر روی کیفیت HD قرار دهید و برای دومی تنها تهیه آن فیلم یا ویدیو با حجم و کیفیت بهتر است!
۳)رنگ تصویر در تلویزیون ال جی خوب نیست: گاهی به صورت اتفاقی تنظیمات رنگ و تصویر در تلویزیون شما به هم میریزد. برای اصلاح این تنظیمات کافی است تنظیمات صدا و تصویر در منوی تلویزیون را چک کنید یا برای خیالی راحت تان، سه بار دکمه‌ی mute بر روی کنترل را فشار دهید و سپس تمامی تنظیمات مربوط به صدا و تصویر را بازنشانی کنید تا مشکلتان حل شود.
در صورتی که مشکلات مربوط به تعمیر صفحه تلویزیون ال جی شما در موارد بالا قرار نداشت، می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا برای حل مشکلات شما را راهنمایی کنند.

تعمیر صفحه تلویزیون ال جی در رشت

تعمیر کنترل تلویزیون ال جی در رشت

گاهی پیش می‌آید که یک سری از دکمه‌های کنترل تلویزیون کار نمی کند به صورت یک خط در میان کار می‌کند. در این صورت نیاز به تعمیر کنترل تلویزیون ال جی در رشت وجود دارد. در اولین گام ممکن است مشکل به سادگی با تعویض باتری حل شود. پس برای تعمیر کنترل تلویزیون ال جی ابتدا، جای باتری‌های آن را با یک جفت باتری نو تعویض کنید تا از صحت باتری مطمئن شوید.
اگر باز هم مشکل ادامه‌دار بود، ممکن برد کنترل شما دچار خرابی یا اتصال شده باشد که با تمیز کردن برد می‌‌ترانید مشکل را حل کنید. در مقاله‌ای جداگانه، مراحل انجام این کار را بیان می‌کنیم.
تعمیر کنترل تلویزیون ال جی در رشت

هزینه تعمیرات تلویزیون ال جی در رشت

یکی از دغدغه های اصلی مشتریان برای تعمیر تلویزیون ال جی ، هزینه تعمیرات تلویزیون ال جی در رشت است. لیست هزینه تعمیرات تلویزیون ال جی توسط تکنسین‌های مجرب ما، به شرح زیر می‌باشد:

[table id=1 /]

لازم به ذکر است که هزینه تعمیرات تلویزیون ال جی در رشت در مجموعه خدمت پلاس با توجه به سایز و نوع تلویزیون متنوع است و در بازه های جدول تعریف می‌گردد.

خدمت پلاس، به عنوان نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در رشت، سرعت و کیفیت تعمیر تلویزیون سامسونگ شما را تضمین می‌کند و برای آسودگی خاطر شما، یک سال ضمانت برای تعمیرات لحاظ نموده است.

برای درخواست تعمیر تلویزیون ال جی در منزل رشت می‌توانید از فرم درخواست تکنسین یا شماره‌های تماس، با ما در ارتباط باشید تا سریعا تکنسین‌های ما برای تعمیر تلویزیون ال جی در منزل شما حاضر شده و خیال شما را از بابت دردسرهای حمل و نقل تلویزیون راحت کنند.

 

مجموعه خدمت پلاس با فعالیت بیش از سه دهه در شهر رشت و استان گیلان، یکی از حرفه‌ای ترین ها در زمینه تعمیرات تلویزیون شماست.

 خدمت پلاس، برای تمامی قطعات تعویض شده یک سال گارانتی و برای خدماتی که در زمینه تعمیرات به شما ارائه میدهد، بین سه ماه تا یک سال تضمین میدهد. علاوه بر این، پشتیبانی خدمت پلاس، همواره با شما در تماس هستند تا در صورت وجود مشکل، در سریع ترین زمان ممکن آن‌را حل کنند.

در صورت برقراری تماس با ما، تکنسین های ما در کمتر از ۱۲ ساعت به محل مراجعه کرده و نسبت به تعمیر دستگاه اقدام می‌کنند. متاسفانه زمان دقیقی برای تعمیر دستگاه نمیتوان تعیین کرد، ولی ما این قول را به شما میدهیم که در سریع ترین زمان ممکن دستگاه را صحیح و سالم به شما تحویل دهیم.
برای آسودگی شما و سختی حمل و نقل تلویزیون، تمامی خدمات ما در منزل صورت می‌گیرد.
ثبت درخواست در خدمت پلاس رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
نمایندگی تلویزیون ال جی در رشت

فرم درخواست تکنسین

"*" indicates required fields

*